BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 18, 2010

bila 1992 nak berulang

sori...lambat sikit post pasal PIALA THOMAS....
malaysia???tuan rumah???chong wei??????
harapan 28 juta rakyat negara kita.....
semuanya mengharapkan kejayaan 1992 bakal berulang....
kesudahannya....
skuad badminton negara kandas di separuh akhir....
skrip 1992 gagal diulangi....apa puncanya???
harapan mnggunung rakyat MALAYSIA lebur di tanah air sendiri...
mungkin 2012 menjanjikan sesuatu yang lebih membanggakan....
kita perlukan lebih ramai atlet muda dan berbakat...
sampai bila kita nak harapkan dato' lee chong wei.....
kita sememangnya perlukan atlet pelapis....


aku sememangnya serius pasal sukan nie...
dulu ada jugak cita2 nak jd doktor sains sukan...haha...
skang jd doktor pakar bius plak...
biasa la...budak2...mcm2 nak jd....doktor la....polis trafik...driver teksi....
skang ak nak blaja tinggi2...smpai gayat...
asalkan dpt keja tetap pastu gaji tinggi mcm cristiano ronaldo...mustahil tu...
keja apa kt malaysia yg bayar gaji minggu2...cuba ckp kat aku...


ak plan nk tgok game kt paroi bwk lancer aku tu....tapi mcm tak dpt jer...
ayah aku ckp aku tak mahir lagi...
bawak manual mmg tak mahir...cuba kasi try auto...
huh...dr sban smpai pilah...10 minit jer...kalah karamjit singh...
karamjit singh bukan menantu karam singh walia yer...
dia tu juara dunia lumba keta kt pdg pasir...
lepas nie...aku nak bwk keta stiap hari...biar expert....
alah bisa,tegal biasa...betul ke???
aku mmg tak power peribahasa nie....
asik pkai bahasa rojak ngan sms jer....


minggu depan dah start blaja....
tempat baru...silibus baru...mmber baru...
ramai gak mmber aku situ...
nak usha awek lah...mana taw ada rezeki...
muka ala2 leonardo di caprio...boleh la kot buat stok usha2 nie....
aku pon makin malas update blog nie...
nie pon tgh boring...pasal tu rajin update...


ok la...
bru td ada owg puji blog aku...terharu doe...
ingatkan takder owg baca...follower pon brapa kerat jer...
biasa la...blog owg bujang...bersepah la sket...
sape yg baca blog nie...TRIMAS!!!


0 comments: